-
AVENIR MARKET
Niels Vraun
11 Rue de Bex
-
Poétique du silence
Hadrien Loumaye
40 Rue Hors-Château
-
Tout est lié
Vered Ben-Kiki
137 En Féronstrée
-
24h/24 7j/7
Benoit Jacquemin
9 Passage Lemonnier
-
Stuwland
Lola Daels & Sebastiaan Willemen
85 Rue de la Cathédrale
-
Same again (A sign from Cyndi)
Mark Melvin
25 Rue Saint Paul
-
LES INDÉSIRABLES
Olivier Bémer
5 Rue Joffre
-
Notifications
Flaviu Cacoveanu
5 Place des Déportés
-
Mauvaises graines
Julie Gaubert
1 En Féronstrée
-
Machine chromatique
Jean-Paul Gaucher
31a Rue de la Cathédrale
-
IN ICTV OCVLI
Thierry Hanse
75 Rue Hors-Château
-
Fermé aujourd’hui
Petra Herzog
16 Rue du Palais
-
ASSYRIANS
Romane Iskaria
7 Rue des Carmes
-
What is night ?
Alicia Kremser
28 Boulevard d'Avroy, 4000 Liège, Belgique Liège
-
Filon
Carole Louis
159 En Féronstrée
-
Espace ver{t}s
Les Rayons
5 Rue Chéravoie
-
Pédilum
Brieuc Maire
50 En Féronstrée
-
Brighten up your day with the loving mediator
Lauralie Naumann
100 Rue Saint-Gilles
-
Plafond
Camille Bleker & Luna Pittau
44 Rue Saint-Gilles
-
CYBER KIDS
Pol-Edouard
14 Rue de la Sirène
-
Respirer des heures bleues
Alice Quentel
4 Rue de la Cathédrale
-
WILL YOU MISS ME WHEN IM GONE
Nina Robert
129 Rue Saint-Gilles
-
Barrotes
Jesse Siegel
29 Rue de l'Université
-
Tabula Lapsa, Natura Rasa… La Peau d’une fleur
Cléo Totti
2 Rue de la Boucherie
-
Peach Tree, Ambiguous
Anouk van Klaveren
Passage Lemonnier 33-35
-
Labo#Light installation
Jan Wittoeck
31b Rue de la Cathédrale
-
AFFICHE_CVG_M1_V18_OK_BON_FINAL_VRAIMENT_LAST
Students l’ESA Saint-Luc Liège Master 1 "Communication v...
107 En Féronstrée

Poétique du silence
#11
Hadrien Loumaye
Artist selected as part of the open call
26240 Rue Hors-Château
The title of this artwork is inspired by Stefan Hertmans’ book Poétique du silence, which deals with the different uses of silence in poetry. In this intervention, I wanted to test out the pictorial gesture, but in a form that integrates directly into architecture. That’s why I chose to present a mural that goes beyond the traditional painting format. This decision is also motivated by the fact the exhibition space is a window, a place that is conducive to the promotion of goods, which is here inhabited by a painting that will only exist for the duration of an exhibition.